2016年3月6日 星期日

魚翅瓜粟米紅蘿蔔螺頭豬展湯

6.3.16 (日)

早前同事介紹說煲魚翅瓜湯, 還給了我試味, 味道很清香, 而且這瓜特別, 肉是一絲絲的像魚翅, 能喝也能吃, 煲湯我從來都有興趣, 決定也試試這新穎的湯。

上網看魚翅瓜煲什麼好, 卻發現很少資料, 找到的是網友說早前肥媽有個節目, 教人煲魚翅瓜蘋果雪梨湯, 令人留意到魚翅瓜這東西, 但後續討論這瓜的人也不多。因不想湯過甜像糖水, 所以我選粟米, 而不用蘋果雪梨。

像西瓜的樣子, 找遍樓下街巿菜檔, 只有一檔有賣, 這麼一個要$60, 蠻貴的。

豬展買了$40, 這次比較重本, 好大舊啊。

另外買了$12/3條粟米, 紅蘿蔔兩條, 以及幾塊螺頭。

魚翅瓜切出來是這樣白雪雪的

同事說切半落去煲煲軟, 再割肉出來繼續煲, 我嫌麻煩, 選擇一開始以切西瓜的方法起肉, 也不難啊。

起出來的肉, 連核一起煲, 有網友說其後會把核揀出來, 又有人說核都可以吃, 我覺得就不會吃了, 但喝湯時可以自行吐出來。

煲了三小時後完成品, 用豬展似乎沒什麼油, 清清的, 湯的味道也清甜, 瓜味有點像節瓜或冬瓜, 有種清香感。味道是幾好, 但是比較多核, 網友說煲完夾起核, 那該不太可能, 實在太多了, 有些又藏在粉絲中, 唯有吃的時候慢慢吐出來。

而最特別的是這些魚翅

與其說像魚翅, 我倒覺得比較像粉絲, 可夾起來吃。
下次可試加南北杏, 瑤柱, 蟲草花等, 應該都幾夾。

據說魚翅瓜有清熱氣, 滋潤, 清肝火的作用, 對身體不錯呢。

2 則留言:

  1. 我都好鍾意用魚翅瓜煲湯(不過好似冇寫blog),
    煲出嚟啲湯真係好鮮甜,加瑤柱真係仲好飲架,
    但你嗰區賣六十蚊一個好貴呀,
    我晌沙田買同你呢個差唔多大(依你張圖同隻手比較)都係大概三十蚊左右…

    回覆刪除
  2. 我分唔到我個湯既甜係來自粟米定個瓜,但個瓜係幾香既,味道唔錯,都會想再煲~
    原來我買貴左咁多,my god!
    不過呢d錢真係要比人賺,如果遠d買,拎返屋企又好重,無辦法><

    回覆刪除