2015年11月2日 星期一

雪梨蘋果雪耳無花果南北杏豬展湯

2.11.15 (一)

天氣轉涼, 真的踏入秋天了, 看報章的中醫師說, 入秋應該好好滋潤一下, 特別是潤肺, 可以預防或解決身體一些小毛病, 包括皮膚乾燥或敏感等症狀。於是, 今晚放工後, 就保了一個簡單的湯水。

材料: 
蘋果$20
鴨咀梨$10
雪耳一個、無花果三粒 $18
南北杏、杞子 適量
豬展$25

做法:
1.) 豬展飛水
2.) 蘋果、雪梨去芯留皮
3.) 將豬展、蘋果、雪梨先大火煲15分鐘轉細火
4.) 浸雪耳, 變軟後切芯, 撕開小片
5.) 落切開的無花果及南北杏
6.) 杞子清洗及浸水
7.) 煲兩個半小時後, 最後落雪耳及杞子, 再煲半小時, 落鹽調味


蘋果、雪梨

湯水煲成奶白色, 很滋潤的樣子。

湯水好甜啊, 有點像糖水, 我也落多了一點點鹽來調和, 令湯甜中帶咸, 比較好喝。
雪耳煲完很爽口, 可以煲久一點時間。蘋果雪梨通通可以吃掉, 感覺更滋潤, 喝完後人也比較舒服。

註: 雪梨比較寒涼, 體質偏寒的人可減少雪梨, 多點蘋果, 蘋果性質平和, 比較正氣。

2 則留言:

  1. 請問用咁多蘋果及雪梨,是幾人份量呢?我好喜歡吃雪耳,用來煲湯及糖水一樣咁正﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一份份咁買, 原來煲出來都幾多, 我一個人飲要飲好多日XD
      雪耳好養顏, 你皮膚一定好好啦!
      我就比較懶, 好少食~

      刪除