2019年11月14日 星期四

團購 - Hair Axis 負離子+焗油+洗剪吹


很多年沒有做過負離子, 或直髮, 因為已沒有太在意頭髮, 以及有直髮夾, 真的想好看一點就用直髮夾。

但最近又想做一做, 見HOKOBUY團購有$358負離子, 還給我捕捉到7折, 只好$250有負離子、焗油、洗剪吹, 十分超值。

 Hair Axis是在尖沙咀的salon, 當日尖沙咀有社運活動, 人客很少, 過程都順暢不用等很久, 招呼很好, 最後輕輕叫我可以加錢做好D TREATMENT, 有兩款揀, 我揀了$200, 無HARD SELL, 只是自己想花下錢, 做好D, 哈。





我揀左要做出黎貼D, 效果都不錯, 不過可能我日日洗頭, 大約一星期已不是太直, 頭頂更有少少方角的狀況。

其實整頭髮好多都花錢花時間, 但又只靚得好短時間, 所以都沒什麼心機整。



沒有留言:

張貼留言