2014年3月24日 星期一

Little Break & 長沙灣算命 (謝錦棠)

22.3.14 (六)

被牛先生傳染了感冒, 他感冒將近一個月, 菌很惡, 我也看了兩次醫生, 請了一天病假再請半天, 吃藥吃到頭昏腦漲, 生病真辛苦

今天約了加利去算命, 打起精神外出一下, 去荔枝角吃個豐富lunch先飽足一下, 網上找尋了little break這間小店試試

磨菇湯幾好味
西柚汁細細杯
煎龍脷柳, 煎到外皮有少少脆, 但肉仍保持很嫩很滑, 不錯呢, 紅色的汁是紅菜頭汁, 幾特別 (雖然我病到不太知道自己在吃什麼)
西餐少有的配西洋菜, 很好笑
配的意粉用一個小碗裝上, 成件事好的式, 上枱好好看

和加利去聯邦廣場找謝錦棠師傅, 都有好多人呢, 師傅又好忙, 要邊見客邊食飯

從來我對算命睇相什麼的, 只信一點點, 不過朋友有興趣, 也就一起玩玩

謝師傅說加利今年身體差, 腸胃差, 要好好養身, 今年六月或明年九月有桃花, 對象是離婚男士及武職, 2016年結婚

而我是男人命, 什麼也要靠自己, 師傅說我明年年底能找到專業人士另一半, 牛先生是女人命, 都夾, 但他是枯木, 沒水, 但師傅又叫我拍住先, 我也是2015/16結婚

其實, 我覺得師傅自己說的, 他自己也不肯定, 只是估估下, 又有點矛盾, $300看一次, 真不是太值。

在附近見到金華美食很多人排隊, 好奇下又排下
腸粉幾滑, 但燒賣魚蛋和其他差不多
有不少人只買燒賣, 不明有什麼特別

7 則留言:

  1. 想問下謝錦堂批命對面是咪有間人 僱傭中心

    回覆刪除
  2. 你好嗎,請問謝師父準嗎? 見他說你15,16結婚, 和會認識專業人仕做另一半,請問佢講呢D有發生嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不準啊...都沒應驗, 我還未結婚

      刪除
    2. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
  3. 哦,因為我問你之後都去左睇佢,但覺得佢講我性格同以往事業都幾準,所以先想問下佢講將來準唔準, 咁你仲記唔記得佢有冇講中你將來D咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我和朋友的將來都不準, 特別是結婚那些, 都是吹的。
      性格有一點點準。

      刪除